Вашата количка е празна

Доставка - Плащане - Рекламации

Доставка на продуктите :

Всички продукти, предлагани в сайта, могат да бъдат доставени до Вашата врата или офис с куриерите на Еконт Експрес. Цените за доставка са различни за всяко населено място. Моля, за повече информация вижте следните таблици: Тарифен калкулатор на "Еконт Експрес"

За потвърждаване на поръчката ние ще се свържем предварително с вас.

Плащане :

Наложен платеж (заплаща се на куриера при получаване на продукта).

Рекламации :

1. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
Oбщи условия на договорите за покупко-продажба от разстояние по смисъла на Закона за защита на потребителите между HopShop.Bg от една страна и от друга - лицето, съгласило се с настоящите Общи условия, наречено за краткост ПОТРЕБИТЕЛ, във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите стоки чрез електронен магазин HopShop.Bg

HopShop.Bg има правото по всяко време да променя съдържанието и начина на достъп до информацията в нея, както и да прекрати използването й при неправомерен достъп, при некоректни действия и такива, противоречащи на законите в страната.

Следните Условия за ползване на сайта служат за конкретизиране на отношенията между HopShop.Bg и потребителите, разглеждащи или използващи този сайт.

2. При използване на този сайт, Вие автоматично и съзнателно декларирате, че се съгласявате с тези условия.

3.Рекламации
Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят, пазарувал в онлайн магазин HopShop.Bg има право на рекламация при;
- констатирани липси
- дефекти на стоката; ·
- несъответствие с обявения модел; ·
- при транспортирането стоката е повредена; ·
- не е спазен предварително уговорения срок за доставка;

Рекламация се прави до 14 (четиринадесет) работни дни след закупуване на стоката. При предявяване на рекламация Потребителят може да претендира да замени стоката. Артикулът може да бъде заменен за същия или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Връщането на стоката може да бъде осъществено само с куриерска фирма.

Връщането се осъществява при следните условия:
- Запазен добър търговски вид .
- Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
- Запазена оригинална опаковка и етикет.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.
В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като заяви основателни причини, и като са спазени следните условия:
Запазен добър търговски вид, напълно запазена опаковка, надраскана, да няма следи от употреба, да не е променяна цялостта и да е изцяло изправна и нормално функционираща.
Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
(В случай на замяна на стока клиентът заплаща куриерски такси за транспорт в двете посоки).
Доставки НЕ се извършват в неделя и официални празници.
Вашите лични данни, ще бъдат защитени и няма да бъдат предоставяни на трети лица.